Del 1 av påsken!

Hej!
"Helgen" i stugan med (halva) släkten har varit super och nu ska resterande helgen spenderas med den andra halvan :)
Jag lägger upp lite bilder från dagarna som har gått.

Fika och mys med mammas del av släkten (jag är ju hon i den färgglada jackan och lila byxorna men ni behöver ju inte bry er så mycket i att jag ser biff ut)
Skoter med bror :)
ännu mer skoter!
Lillkusinen Emelie <3
Sover i en hemmagjord sparklåda (som en vagn fast en spark)
Sparklådan ser ut så här! (javet den är sned men klockan är mycket och jag orkar inte ändra det)
Fruktsallad!
Och en bild jag tog på hela stugtomten precis innan vi for hem!
Det kommer lite sent men GLAD PÅSK alla! :)

Kram
Kommentarer
Postat av: hanna ♡

har inte svarat på några kommentarer då jag har varit i thailand i 3 veckor, men nu är jag hemma och så kör vi på igen! hoppas allt är bra med dig :)

2012-04-08 @ 10:32:59
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken cool fruktsallad! Dock är väl inte banan det godaste men man kan ju använda någon annan frukt:)



Kram på dig!

2012-04-09 @ 21:21:55
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0