The one and only.

Hejhej!
Nu har min söta tremänning Emma börjat blogga, det känns som att jag kommer få sjukt mycket inspiration från henne! Nån dag framöver ska jag hjälpa henne med sin design och allt det... då när allt det är klart kommer jag att länka henne i sidofältet och även i ett inlägg :)

Min kreativitet har börjat flöda för fullt så därför sitter jag just nu och gör egna halsband, förhoppningsvis kommer jag att fortsätta göra halsband och även andra smycken! Eftrsom att det aldrig finns smycken och accesoarer som jag vill ha så kan jag ju göra mina egna :D

Inspirations bilder från weheartit.com





Kram!
Kommentarer
Postat av: Emma

Du är söt, och jag får sjukt mycket inspiration från dig. Kramis<3

2012-04-12 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0