Vadå blogglust?

Godkväll alla fina!
Jag har så sjukt mycket att blogg om så jag snart går in i väggen!
Just nu gör jag väl inte så mycket förutom att jag chattar med Alva som precis kommit hem från skåne!

Annars borde jag göra dag 4 grejen men det får bli nån annan dag har faktiskt annat att berätta! ;)

Idag så har jag och några fula personer dragit ner till staden vilket var väldigt dumt gjort eftersom att inget hade öppet (röd dag) men det tog oss ändå typ 4 timmar att fara från stan... vet inte hur det kunde hända men kul var det i alla fall!
Allt inne i centrum hade stängt så vi drog till "lilla" centrum där nästan allt var öppet, jag som verkligen (inte) behövde nånting kom hem med ett par assnygga shorts!

Sen när jag hade kommit hem nån gång lite senare blev jag tvungen att plocka ihop några sommar outfits, och påminna mig själv om vilka vackra shorts som redan ligger i min byrå.
åhhh jag måste verkligen inte berätta allt som jag gjort men jag gjorde det i alla fall.. eller glömde en sak innan middagen kom Filippa och sen gick vi vidare till Oliwia för lite film och skratt :)

Så nu tror ni att ni slipper mig men icke! NU ska jag bomba med lite bilder av Påsken del 2 och nån bild från idag :)
Börjar med en stekar bild på mig like a boss (hade inte världens fräschaste hår så det fick stanna i en tofs och pannband.
Grillning av parisare, med hela familjen :)
Bror
Mitt vackra inköp...
Och min väldigt vackra fränd Filippa (jag vet den är suddig men det gör nog inget)
Kram sålänge!
Kommentarer
Postat av: hanna ♡

okej :) jag var hos mormor & morfar hela dagen igår, och i veckan blir det att ta igen lite skolarbete jag missat när jag har varit borta :/

2012-04-10 @ 06:23:36
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: JOZ ツ

Kikar in och hoppas du haft en bra påsk :D

2012-04-10 @ 15:33:13
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

tackar! kan behövas :D

2012-04-11 @ 06:15:04
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0