dagarna i stugan

Hej och godmorgon! 
 
Jag vet att jag skulle kika in här i förrgår men det blev ändrade planer och jag sov över i stugan (= inget internet)
så igår halva dagen var jag också där. På eftermiddagen for jag och tränade med Lis och sen så gick vi hem från stan, vilket resulterar i att jag höll på att somna i duschen sen när jag kom hem!
 
Som ni förmodligen har förstått så far jag till Stockholm idag, så nu ska jag bara fixa mig och packa väskan så far jag senare idag. Jag har inte hunnit fixa några tidsinställda inlägg under dagen men som vanligt kommer dagens inspirationsbild. OM jag får tillgång till internet så kikar jag självklart in och säger hej! Jag tror jag kommer hem på Lördag kväll men jag är inte säker så vi hörs när vi hörs! 
 
bilder från stugan

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott det ser ut på första bilden :D

Svar: Jo, och gott var det verkligen! :)
Sofi Nordström

2012-08-14 @ 16:27:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0