Första skoldagen!

Hej. 
 
Som vanligt så blir det aldrig som jag tänkt mig (med bloggen) och jag hann helt enkelt inte kika in när jag kom hem från Stockholm. Men men sånt som händer...
 
Idag har i alla fall första skoldagen varit! Det känns superbra att få in rutiner i vardagen igen, och sen alla kompisar som man inte hunnit träffa under sommarlovet var ju jättekul att se dom. Efter skolan så kom mamma förbi eftersom att hon far hem till Kramfors nu så jag följde med henne till mormor och morfar och åt "middag" där innan jag for och tränade! Det var svin jobbigt eftersom att jag hade sån sjuk träningsvärk sen igår. 
 
Det känns som att jag inte kommer ha tid till bloggen nu när skolan drar igång och så, men vi får se! 
Jag ska lägga upp bilder på kläderna jag köpte i Stockholm (Kramfors också faktiskt) och sen så blir det en
jag-bloggar-när-jag-känner-för-det bloggpaus så vi hörs när vi hörs! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0