Glad igen!

Hej hej! 
 
Gårdagens inlägg och inköp var verkligen nödvändigt. Jag slog på några TBBT avsnitt medans jag åt min käraste glass, jag var ju såklart glad då men när jag fick ont i magen och inte kunde äta mer glass så blev det ledsna miner igen. Och som vanligt när jag är ledsen så blir jag trött så jag låg tänkte på massa grejer och kom fram till att jag inte behöver vara ledsen! Så jag gick och la mig och fick ordentligt med sömn och nu är jag mycket mycket gladare! :D 
 
Det är fint väder ute och jag sitter just nu inne och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska slå 12.30. Ska och träna och sen fara och klippa mig, behövs verkligen mitt hår ser ut som ett fågelbo! I helgen ska jag också färga håret. Yey :) 
 
Om jag ids så tar jag före och efter bilder.
 
Ha det bra! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0