kalas!

Hej! 
 
Under dessa dagar som jag varit borta så har jag hunnit med att planera ganska mycket, en stockholmsresa (eventuellt), hel uppfräshning av mitt hår i form av att byta frisyr, en språkresa som kommer att bli av om två somrar och att köpa en ny kamera! 
 
Förutom att planera massa grejer har jag också hunnit träffa lite folk som Filippa, Emma och Alva. 
Filippa var jag med Söndags och Måndags(?) och Emma har jag varit med i Onsdags och Torsdags, sen så träffade jag lite folk på Lule kalaset och en utav dom var Alva som jag inte har sett på åratal!
 
Jag gick ju på Luleå kalaset både onsdag och torsdag och himla kul vare! Såg också min framtida man, jag dör så snygg han var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Idag har jag firat denna sötnos som fyllde 1 år igår! 
 
Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, klart jag vet vem du menar :) Såg han ju! ;D

Svar: Hahah jo :p
Sofi Nordström

2012-08-04 @ 19:38:55
URL: http://emmasvedlund.blogg.se
Postat av: Mams

Stockholmsresan blir av!
Vem är snyggingen???

2012-08-05 @ 01:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0