Mormor och barnbarn!

Hej hej! :) 
 
Nu när jag äntligen känner att jag börjar få tillbaka orken för att blogga så kommer jag att åka bort. På tisdag beger jag mig mot huvudstaden för att "koppla av" lite innan skolstarten, jag kommer självklart hinna med att blogga innan det men under resan kommer jag nog antagligen varken ha ork, internet eller tid till att blogga så då kommer bloggen att få lida (ännumer) 
 
Nog om det nu! Jag har utforskat lite i gimp och testgjort lite texter och sånt så snart kommer det antagligen att komma upp texter till bilder och annat prydligt och fint, på tal om prydligt och fint så kommer jag snart också att byta design.. jag vet inte när men inom snar framtid i alla fall! 
 
Nog om det nu, igen! 
Efter frukosten fixade jag mig och drog sedan mot Emma, vi satt och snackade ett tag innan vi bakade en smarrig blåbärspaj med hennes systrar och mitt i allt fikande så kom vi på idén att ha vattenkrig, Wihhohoho
Vi hade vattenkrig typ en timme eller nå innan vi fick nog o gick in o duschade, jag hade ju inte med mig nå torra kläder så jag cyklade hem dygnsur utan skor och tröja... haha
Jag har inte fotat något speciellt idag förutom en blåbärspaj så jag orkar inte lägga upp dom bilderna... Istället får ni en bild på mormor och kusin.. Endast för att dom är så gulliga!
 
 
ha det bra sålänge! :) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0