Mysdag i stugan!

Hej! 
Idag är det en typisk mysdag, jag sätter mig i soffan när jag vaknat och sen så äter jag frukost i soffan och snart ska jag ut till stugan och mysa ännu mer! Plus att jag var ut och sprang och gjorde benövningar igår, så idag är det slappardag. :) 
 
Jag har inte hunnit ta tag i packningen till Stockholm, vilket jag borde för jag kommer behöva packa om den minst tre gånger innan jag är klar, och så ska jag ha med mig min (feta) kameraväska! 
 
Jag vet inte om det kommer gå att mobilblogga från stugan men om det gör det så kikar jag in nån gång under dagen, annars hörs vi ikväll! :) 
 
•random•
Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Fin blogg :) allt bra?

2012-08-12 @ 14:31:50
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0