Sushi.

Godmorgon! 
 
Idag var tanken att jag skulle vara med Filippa men det blev ändrade planer så istället ska jag ut på en liten powerwalk snart och sen bara mysa i hamocken med bra musik i öronener. För första gången i mitt liv så ska jag äta sushi till middag, Yeay! Hoppas att det är gott för annars har jag haft för höga förväntningar.. men det är säkert jättemumsigt :)
 
På tisdag åker ju jag till Stockholm så jag ska/har fixat lite tidsinställt åt er, och just på tisdag kommer ett inlägg som fick mig att ta en paus från omvärlden och bara drömma medans jag skrev det! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
Säg gärna vad du tycker om mitt "åsikter och tankar" inlägg jag precis skrivit, har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/august/alla-barn-ar-inte-troga.html#comment (direkt länk)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-12 @ 02:13:39
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0