-

Jag har haft två superbra dagar med Emma (och hennes sis för den delen). Igår for jag ut till deras stuga (som sagt) och där hände det inte så mycket annat än att vi tog det lungt, badade fötterna, åt massa gott och grillade marshmallows. Idag vaknade vi tidigt för att fara till Ikea och små handla lite, på vägen hem var jag och Hanna (Emmas syster) så trötta att vi somnade i bilen, hehe det råkade kanske bli lite sent igår...
 

Funderar på att åka ut till stugan men jag är inte riktigt säker, om det skulle bli så så kanske jag inte kikar in hära förens imorron kväll annars blir det på söndag! 
 
 
Shoppingen i Stockholm:
 
Måste dra har lite brottom, så dom bilderna får duga! :) 
 
Kram! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0