Berättar om mig själv!

 Jag heter Sofi Nordström, är 13 år och bor i Luleå i norra Sverige. För ungefär ett år sedan flyttade jag ner till Kramfors (från Luleå) med mamma och hennes sambo för att min bror skulle börja på hockeygymnasiet där, men efter ett halvår flyttade jag tillbaka till (min pappa och hans sambo, hela min släkt bor också i Luleå) Luleå för att jag inte trivdes i Kramfors och för att skolan var för "dålig". Jag klarade inte av att se på alla dom som stog utanför och rökte och dom personer som smet ut från lektionen för att röka, vissa gick bara från lektionerna utan att säga något och ingen brydde sig. Ingen brydde sig heller om det var folk som blev mobbade och enligt mig så är skolan väldigt oansvarig och försöker inte ens göra något åt det!
 
När jag bodde i Kramfors fick jag allergiutslag i ansiktet så jag slutade anväda allt med parfym i och när dom hade försvunnit så kom det igen och jag slutade än en gång med parfym produkter men den gången så fösvann inte utslagen helt så jag har kvar lite av det vilket resulterar i att jag är rödflammig på kinderna! 
 
Nu bor jag som sagt i Luleå och lever ett mycket bättre liv med härliga kompisar och bra folk i min närhet. 
Kvar i kramfors bor min mamma och bror, även våra två hundar Milli och Tessla, men under sommarlovet är dom här i Luleå i våran stuga i Mörön. 
 
Jag spelar tennis och älskar att vara ute och jogga! Jag gillar att fotografera och träna. Jag går gärna utan smink och med uppsatt hår, även i skolan. Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig och jag är inte heller rädd för att skämma ut mig! Jag älskar att vara med min familj och har absolut inget emot att sitta hemma en kväll mysa med dom men självklart gillar jag ju också att vara med kompisar och hitta på massa skoj. 
Jag älskar verkligen alla i min närhet och alla mina vänner som alltid gör mig på bättre humör.
 
Just nu fokuserar jag på mig själv och vad jag vill åstakomma med mitt liv, jag har stora drömmar och många mål att uppnå. Jag är nöjd med mig själv men jag kunde ha varit nöjdare, jag jobbar på det jag vill komma åt och jag kommer att nå det om jag bara vill, och det vill jag. 
 
Lite små fakta om mig:
• När jag är ledsen somnar jag typ alltid..
• Jag satsar på att springa milen under timmen innan sommarens slut
• Jag ser upp till tre personer: Nicki Minaj, Chris brown och en i min närhet. 
• Jag skulle inte kunna leva utan Mjölk, Musik, Min telefon, Nagellack och Tuggummin 
• Jag målar om mina naglar 2-5 gånger per månad (vilket inte är bra) 
• Jag gillar att träna! 
 
Hoppas att det hjälpte er att få en liten inblick i hur jag är och vad som händer i mitt liv just nu!
 
haha lite rufsigt hår men det här är jag i alla fall! 
 
Kram
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0