Bland blommor och blad.

Blogg.se's app funkar aldrig under hela dagen igår försökte jag publicera ett inlägg via telefonen men inte satan gick det! Är sjukt less på detta och hoppas att dom kommer fixa det nån gång! 
 
I Måndags var jag i alla fall hos mormor och morfar och hjälpte dom med att klippa gräsmattan. Senare på kvällen for jag och tränade med morbror! 
 
I Tisdags for jag (och pappa) till storheden och köpte nya springskor och sen for vi ut till stugan för att träffa några bekanta som bor söderut och är endast här i norr nån gång per år! 
 
I Onsdags hade vi släktträff i stugan så då var vi ungefär 15st som käkade god mat, små pratade och skrattade. Riktigr trevligt!
 
I Torsdags gjorde jag nog inget särskilt än att träna på kvällen.
 
I Går gick jag runt med en sommarklänning och foppatofflor i stugan (jag fotograferade massor där!!) innan jag for hem för att spela basket och hoppa studsmatta med bröderna. 
 
I Dag har jag inte planerat något speciellt, kanske funderar på att fara till stugan en snabbis...
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0