Hemma efter några dagar med mamma!

Hej! 
 
Har inte kunnat blogga dom dagar som har gått, jag har varit på resande fot och blogg.ses app funkar inte så det är orsaken till ingen updatering! 
Nu är jag i alla fall hemma och ska försöka se till att jag kommer i säng tidigt. 
 
Igår fick jag ett trevligt sms från min tremänning, vilket jag berättar om imorrn, det är helt awesome så kika in imorrn! 
 
Just nu tänker inte ta mig tid till att ladda över bilder och skriva om min helg, så jag återkommer imorrn med den informationen.
 
 
 
Hörs! 
Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer bli fett awesome om det blir av! :)

Svar: Hell yeah! :)
Sofi Nordström

2012-07-03 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0