Justin bieber!

 
Jag fick då alltså ett sms i förrgår kväll där min tremänning frågade om jag ville med och se... wait for it wait for it, Justin biebers konsert! Helt awesome! Och självklart vill jag det så nu har jag hunnit med att kolla upp allt om biljetterna och konserten, så på fredag bokar vi två biljetter till hans konsert i Stockholm den 22:a april! 
 
Nu tycker väll ni att det här inte är en sån big deal men för mig är det det, eftersom att jag väldigt gärna lyssnar på hans musik och tycker att han är en helt underbar person som skriver underbar musik!
 
Visst det är ett tag kvar men ändå, det är liksom helt wjesdsdg! 
 
Kanske inte återkommer förens på fredag! 
 
Ha det! 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0