Take a break when you are weak and come back when you are stronger.

Uppdateringen har varit kass dom senaste dagarna och det beror på att jag har varit i stugan och ute på skärgården. Nu är jag hemma och ska ta tag i bloggningen! 
 
Under dessa tre dagar (?) har jag, ena halvan av familjen och hundarna varit på olika ställen och kameran följde självklart med överallt, men stannade tyvärr i väskan nästan hela tiden. Den enda gången den användes var i förrgår på klubbviken, och det enda jag fotade var min kusin och min morbror, bra jobbat Sofi! 
 
Idag efter frukosten gick jag, mamma och bror ner till stranden i stugan för att rensa den på sjögräs, gräs och lera. Vi höll på nån timme och sen tog vi en matpaus nån timme... innan vi gick tillbaka till stranden för att fortsätta så hann jag och Viktor med att hoppa studsmatta! Efter någon till timme på straden badade vi och sen for vi mot pappa. Så nu sitter jag och har precis ätit middag (ja middag!) efter att jag tränat lite, och ska snart släcka för natten eftersom att tidigare natt inte bjöd på så mycket sömn! 
 
fick faktiskt en bild på Viktor och hundarna också! 
 
Höres! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0