They know who we are.

Vet inte vad problemet med designen är och jag kan inte fixa det så jag ska kolla om någon snäll kan fixa det åt mig! Så jag vet inte när det är fixat men förhoppningsvis inom en vecka.
 

Idag ringde klockan vid 8 för att hinna med att göra mina dagsrutiner innan familjen och jag for iväg mot Storforsen, vi strosade runt vid forsen och alla "klippor" innan vi återvända mot bilen och gick in i restaurangen för att äta lunch. Innan vi kom hem hann vi förbi till Selets bruk (och deras kossor^^)och farmor och farfar för en fika. 
 

Tog en "snabbmiddag" innan jag for och tränade och nu hemkommen för ett ganska långt tag sen, var helt död efter träningen så slog på tv:en och tog en liten sovstund, vilket inte var smart för nu kommer jag inte att somna inom dom närmsta timmarna.. Ska sen troligtvis upp ganska tidigt imorrn för att ta en tur med båten :) 
 
Fem stycken från dagen, mer kommer när jag kollat igenom allt..
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0