Äntligen!

Jag har äntligen fått nya blogg.se!
Alla säger att det är mycket bättre än den gamla, hoppas på det! 
 
Idag.. idag är det torsdag och jag har inte haft så mycket för mig.
Vaknade vid 6 gick ut med vovvarna och gick sedan och la mig igen, sov till 9 och sen gick jag upp och åt frukost. Efter det har det inte hänt så mycket annat än att jag har klippt gräset och ätit (världens godaste) jordgubbar! 
 
Nu efter middagen var det meningen att jag skulle göra blå&gula marble nails (midsommar imorrn ju), men det gick ju sådär jättebra! Första nageln vart acceptabel och alla andra blev bara kladd.. så jag gjorde dom bara blå, och nu funderar jag på om jag ska måla dit lite gula dekorationer. 
 
Morgondagen kommer jag att spendera på landet med denna awesome människa och många andra! 
så söt! (säg till om jag ska ta bort den)
 

Glad midsommar! 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mams

Glad midsommar!

2012-06-21 @ 19:58:11
Postat av: Emma

Du är awesome, kommer bli så sjukt roligt imorgon :) du behöver inte ta bort bilden :) men du måste säga till om jag ska ta bort nå bilder jag lagt ut på min blogg av dig :)

Svar: Du är mer awesome! Du får lägga ut vilka bilder du vill på mig, inte nakenbilder dock men allt annat ;)
Sofi Nordström

2012-06-21 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0