Bra start på sommaren!

Ungefär vid halv 7 kom Alva och Anna hem till mig, och så fixade vi håren och lite smink till skolavslutningen.
Sen iväg mot skolan för att sitta en timme i aulan och lyssna på sånger och tal. Efter allt det så for jag nästan raka vägen till piteå för att se Daniela spirnga ut (ta studenten). Efter det blev det som vanligt en skolavslutningsmiddag med släkten!

Standard på avslutningen är att klassen far ner till lillsand och bara myser, detta år blev det också så. Några kom och några for men vi var ändå ganska många. Vissa stack hem till Björn och andra stannade kvar på stranden. Själv for jag först till Björn men övervägde senare att åka ner till stranden igen. Vi hade sjukt kul ändå... några från en nia kom förbi och kollade vad vi gjorde. Dom var lite påverkade men samtidigt asroliga, det hela slutade med att vi var fyra från min klass som satt och "prata/hängde" där niorna satt. Det hela avrundades med grillning av marshmallows (stavning). Har precis gjort mig klar för sängen och ska krypa ner och värma mig.

Huvudvärk, frusen, trött, ofräsch och helt slut... precis vad jag är!
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0