Don't wake me up.

Hej! 
 
Har drömt jättespännande och konstiga drömmar den senaste veckan och ibland så är det nästan som att jag inte vill vakna upp ur dom! Hatar dom drömmarna..
 
Aja, idag efter frukosten blev jag iaf hämtad av Li för att sedan åka in till henne på hertsön, vi satt och spelade nå spel och kolla lite William videos på youtube ett tag innan vi tog och for in till stan. Som alltid så far jag dit för att bara kolla men kommer alltid hem med något och denna gång en vit och blårandig (ser ut som svart på bildenr men den är blå) tröja med spetsrygg, superawesome! 
 

Jag har typ inte varit med Li på ett år!? Så det var kul att få se (och träffa) henne, men när fantasin och vädret inte är på top så finns det inte så mycket att göra men det var kul i alla fall! 
 
 
1/3 Bilder som jag skulle lägga upp men än en gång så laggar blogg.se sönder och det funkar inte men såhär ser tröjan (t-shirten) ut framifrån och så är det spets på baksidan, man kan se lite av det högst upp vid galgen. Ni får ursäkta att galgen och dörrhängaren kom med men nu blev det så och jag ids inte ta nya bilder.
 
Hörs imorrn! 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0