Förstörd vecka

Igår bloggade jag inget och orsaken till det var att när jag skulle laga mat fick jag vattenkokaren (med kokhett vatten i) över mig och brände mig på armarna. Så ja och pappa for till apoteket för att få nå kylbalsam eller nåt sånt, väl på apoteket så pratade vi med två stycken som jobbade där och båda tyckte att vi skulle åka in till jouren och be dom kolla på det och såhär kom jag hem:
Jag kommer att byta bandaget på torsdag och då får jag ett lite mindre och mer rörligt bandage men jag kommer att få gå såhär på skolavslutningen, vilket inte var en dröm just precis!

Idag var jag i alla fall med klassen på leos lekland (mentorsdag) och visst jag kunde göra saker men det gjorde ont det kändes inte bra. Imorrn är jag ju ledig men på torsdag har vi brännbollsturnering och på fredag skolavslutning, och med det här på händerna/armarna kommer det ju inte att gå bra. Sen hade jag också bokat in en massa träningar till veckan men det kommer jag ju intejust precia att gå på.. alltså är veckan typ förstörd :(

Det blev ett ganska långt inlägg, men man kanske orkar läsa allt i alla fall?
Hoppas ni mår bättre och får en superbra vecka, jag ska försöka göra det bästa jag kan med denna vecka, Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0