Hundvakt..

Efter en helt awesome dag och natt i tält i Emmas (och hannas farmor och farfars) stuga så följde jag med dom hem och spenderade en till natt med dom! Under gårdagen hann vi med att måla stenar, bada, fara och köpa godis, äta godis, äta mums middag, äta choklad, ta en springtur (väldigt lång), boka stockholms resa med mamma, äta glass och se på film.
Det vart en ganska tidigt kväll eller natt och sen sova till klockan 12 det är alltid lika skönt, sen bjöds det på gröt och pannkakor till frukost.
Nu har jag landat hemma och ska börja packa väskan för att i morgon ska jag till mormor och morfar för att vara "hundvakt" (till mina egna hundar) i tre dagar... låter kanske lite konstigt men dom bor ju nere i Kramfors med mamma och bror och jag bor uppe i  Luleå med pappa.
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0