Like a roller coaster.

Dagarna som har gått har varit ganska bra. Jag har känt mig som ett träsktroll men livet har ändå rullat på. Nu är det bara en vecka kvar av skolan och alla prov är avklarat, känns super!

Igår efter skolan åkte jag buss med Alva till stan där syftet var att hitta en skolavslutningsklänning till henne men icket! Det blev istället ett par jeans, tre nagellack, ansiktskräm och ett par örhängen för mig, och lite annat som Alva också köpte. I allt springande mellan butiker hann vi också trycka en mjukglass, yummi!

Dagen då? Ja ganska mycket har väll hänt, svenska redovisning, fiskprat med NO läraren, städning, och fotografering med Filippa som fotograf.
Har i alla fall precis kommit hem och ska kankse kolla lite tv (antagligen så sitter alla ute och solar i det fina vädret men inte jag!) eller höra med Emma om hon har något speciellt för sig ikväll..

Juste det är fredag idag.. Ha det bra folk!
den så länge

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0