Nationaldag

För er som har missat så är det ju Sveriges nationaldag idag! Jag vet inte riktigt vad man ska göra en dag som denna men jag har i alla fall sovit tills kl 11, ätit frukost, kollat tv, ätit lunch, kollat ännu mer tv, läst en tidning, ätit middag, tränat med Lis, duschat och druckit vatten.
Jag tror jag fick med precis allt jag har gjort idag... eller vänta jag har ju gått på toa också.

Hahaha ett väldigt detaljerat inlägg men jag har ju inget annat att blogga om så det får bli det de blir!
Det kommer inte att bli intressanta inlägg med min brist på blogglust, så jag tar en liten paus och återkommer när jag känner mig mer peppad på att blogga!

random bild från Kroatien

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0