Promise i will stay right here.

Godmorgon! 
 
Midsommar igår och det var superkul, trots att jag trodde att vi skulle vara mycket mer folk. Vi var kanske runt 20 stycken som skålade, spelade fotboll, åt massor av fika och mat, spelade brännboll, åt hamburgare in på natten och körde cab (en bil med nerfällbart tak). Sammanfattar hela gårdagen med 7 ord, en av dom bästa midsommrarna på länge. 
 
Idag ska jag tillbaka ut på landet till farmor och farfar för att ha den traditionella palt"festen" där alla som var med på midsommar kommer och äter hemlagad palt! 
 
Hade tänkt att vara hurtig idag och jogga till farmor och farfar (11km) får se hur det går men dit ska jag ta mig vare sig jag går eller springer. 
 
Bilder kommer senare idag eller imorrn! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0