Starting to forget the way you look at me now.

Hej! 
 
Klev upp kl 9 idag och kände mig faktiskt rätt så utvilad! 
Efter frukosten har jag hunnit med att packa nästan allt jag behöver ha med mig, och sen så har jag hunnit med att göra ett tidsinställt inlägg till imorrn, jag har också hunnit med att platta håret och det är jättelångt! Eftersom att  ända sen jag slutade skolan har haft uppsatt hår så har jag inte kunnat spekulera om det har växt eller inte men nu ser det i alla fall längre ut vilket är awesome. 
 
Snart ska jag antingen fara ut och springa eller köra lite träning hemma, såsmåningom (stavningen?) ska jag fara iväg till flygplatsen och sen sväva iväg mot Estocolmo, WIHOOO! 
 
Just nu..
 
 
Ha en bra helg om vi inte hörs (det kommer som sagt ett tidsinställt imorrn)! 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Lis

Du är så vacker

Svar: Men detsamma hörru!
Sofi Nordström

2012-06-30 @ 01:49:47
URL: http://lisejdemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0