Stockholm och Kramfors.

Godmorgon! 
 
Jag lyckades pallra mig upp ur sängen ganska tidigt men jag hann bara med att äta frukost innan jag var i sängen igen, men jag tycker faktiskt att man nån gång får ligga i sängen hela dagen och bara kolla film. Idag är det ju skitväder så då tar jag en liten filmdag i sängen! 
 
Jag som hade tänkt fara ut och springa men det orkar jag ju inte när det är dåligt väder, får ta och köra lite träning inne då. 
 
Sen måste jag ju packa också för imorrn åker jag till stockholm! (hoppas bara det är bra väder där)
Jag kommer att vara där tills på söndag och sen far jag till Kramfors och är där tills på tisdag.
Det ska bli superkul eftersom att jag bara ska dit med mamma, mother daugther weekend! 
 
 Update: Jag gick in och kollade värdet i stockholm, fredagens väder såg bra ut annars skulle det regna dom andra dagarna, men varmt var det iaf! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bild från Kroatien
 

Kram! 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0