Svull, Shopping, Stockholm, Strängnäs

Igår vid 18 möttes jag av mamma på flygplatsen för att sedan åka in till ett hotell i Solna. Vi gick in på hotellrummet och tog det lungt ett tag innan vi gick tvärs över gatan till en thai restaurang, till middag åt jag vi stekta nudlar med kyckling och eftersom att det är en liten "mini semester" så tog vi lite glass till efterätt!
 
Natten till dag har jag knappt sovit nå, jag låg och vred och vände mig ända tills kl 4! Så när klockan ringde vid åtta var jag lagomt trött. Jag pallrade mig iaf upp och åt frukost, sedan tog vi bilen in till barkaby för att gå på Stockholm quality outlet, tyvärr var det ju en stor besvikelse när vi kom dit, det var mycket mindre än vad vi trott och det fanns knappt nå efterlängtade butiker. Vi tog då istället bilen och rullade iväg mot Kista galleria, där jag fyndade lite saker som jag har varit ute efter ett tag.
 
Imorrn ska vi och hälsa på några vänner i Strängnäs (ungefär 1h utanför sthlm) och umgås med dom ett tag innan jag och mamma kanske tar en till sväng till Kista. Annars kommer vi nog att fara in till "riktiga" stan och strosa runt där ett tag!
 
Haha, hade inte förväntat mig att skriva ett sååå långt inlägg men nu blev det så, återkommer kanske imorrn via telefon (om blogg.se:s app vill funka!?)
 
Bilder på allt möjligt kommer efter resan! :)
 
bara för att jag har världens sötaste kusin!
 
Ha en bra helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0