Third time in a row

Nu på kvällskvisten är det tredje gången den senaste veckan som jag har gjort om mina naglar. Igår så tänkte jag göra ett par somriga naglar som jag skulle kunna ha under stockholmsresan men jag blev rätt så missnöjd med dom så jag gjorde nya idag! Jag är snart klara med dom bara ett top-lager så är jag klar. 
 
Denna gång blev dom ljusrosa med guldiga blommor, lite somrigt och fräscht! 
 
Ska snart gå och lägga mig i sängen, kanske kolla nån film eller läsa en bok, jag vill ändå vakna tidigt och kunna ta vara på dagen istället för att sova till 12 och vara trött till 17 och sen så hinner man inte göra något. Sen så ska jag ju också tll stockholm imorrn och för att då kunna ta vara på hela helgen vill jag ju inte sova bort dagarna! 
 
 
Ha det! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0