Allt möjligt

Fredag cyklade jag till stan med Alva, vi båda hade lite småsaker att fixa men det blir inte så mycket shopping när man har två tjugor och ett kort man glömt koden på. Så jag kom hem tomhänt!
Jag skulle testa min kod och se om det var rätt och då när vi står utanför Åhléns och ska göra det så går September (Petra) förbi, inte varje dag det händer :)

Idag gick jag på ett spinning pass kl 10, efter det for jag in till storheden för att köpa underkläder (vilket jag inte kunde göra igår) och en ny klänning till skolavslutningen. Jag hade ju beställt en klänning på internet men när den kom och jag skulle testa den så satt den helt fel och alldeles för långt ner så den åker tillbaka i samma paket som den kom i.
den som jag beställde men kommer att skickas tillbaka

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0