Hemma från drömland!

Hej, det var ett tag sen sist!
Jag kom ju hem från Kroatien i Lördags och då var jag så hiiiimla trött att jag inte orkade blogga något och igår blev jag tvungen att göra en svenska grej så jag hann inte blogga igår heller..
Men nu! Nu kikar jag in i alla fall!

Jag har egentligen inte så mycket att säga om resan förutom att den var helt amaaaaaaazing, inte alls som jag hade trott men den var ändå super bra!
Vädret var lite halvtaskigt och vattnet var iskallt, men inget hindrar mig från att bada. Jag låg i poolen nästan hela fredagen och på torsdagen så tog jag mig några dopp (inte så dåligt att bada två dagar i rad när vädret hade varit dåligt)!

Jag kommer att göra flera inlägg med massor av bilder (dom kommer till veckan..) så håll utkik efter några riktigt smaskiga "sommarbilder".

(måste bara säga att jag kommer att byta design inom den närmast månaden.. känns som att jag behöver en lite mer somrig)
1 av alla 500 bilder...(man ser knappt att det är jag, men det är jag!)
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0