Mycket på gång.

Hej hej!
Under gårdagen var det inte så mycket som hände, efter skolan tog jag en springtur och åt go middag. Sen har jag någon konstig vana att bli trött ganska tidigt (alltid på fredag kväll), så jag tog en liten powernap. Igår insåg jag att mitt rum är väldigt fyllt med saker så jag planerade lite om hur jag ska kunna fixa mer plats.

Idag så for jag på ett träningspass (spinnig) med pappa och sen en lunch och lite små ärenden på stan, jag fick med mig hem ett skärp, två nya träningströjor, en sportbh, och lite andra små saker. (Jag kommer inte att lägga upp bilder för att min kamera har slut batteri och jag orkar inte ladda den nu). Och imorrn så blir det nog att simma med Alva och sen ett till träningspass (pilates om man nu kallar det träning).
en bild från gårdagen, vakker ;) Jo juste jag har också beställt en skolavslutningsklänning, bilder kommer när jag får den.
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0