Underbart!

Hej!

Dagen har varit stressig ända tills nu, varit på stan fram och tillbaka, varit hem, tränat, varit hos mormor och morfar och packat allt jag ska ha med mig utomlands!

13.10 sitter jag på ett plan som ska ta mig iväg från lilla kalla Luleå och ta mig till ett underbart land, Kroatien!
Jag kommer inte att blogga något under resan men när jag kommer hem (om en vecka) så kommer jag att fortsätta som vanligt. Jag kommer att fota och kanske filmar litegrann så efter resan borde det strömma in bilder på bloggen!

Nu ska jag fortsätta att ta det lungt framför tv:en och sen kanske jag gör en smarrig fruktsallad! :)
Ha det bra!
Kram!
Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :)

2012-05-18 @ 20:25:29
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; kul att du är med och deltar! :)

har din dag varit bra idag? :)

2012-05-18 @ 23:48:30
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0