Till för att skriva det jag vill

Go'kväll! Efter skolan idad degade jag bara hemma innan jag åt middag och sen for och handlade med pappa. Jag fick med mig lite nödvändiga saker bland annat en skrivbok som jag ska ha till att skriva av mig i. Om det blir varje dag eller en gång i månaden vet jag inte men jag kommer att ha den till att skriva det jag känner och tänker som jag helst inte säger till någon *mystiken där*. Mamma kommer hem från Kramfors ikväll så jag och hon ska ta en mamma-dotter (kanske bror också) dag imorgon. 
 
testade den här nya Lokan och fy vad äckligt god den var, i början smakar den skit men eftersmaken är precis som jordgubbsglass! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0