-

Hej hej! 
 
Igår var det skola som vanligt och vi hade skridskor på idrotten. Efteråt for jag och tränade och sen följde Julia och Alva med hem. Vi gick sen och kollade på en innebandy match som höll på till typ halv tio så jag somnade typ assent. Idag hade vi planera-egen-dag (sunk-dag som jag kallar det) och jag hade på mig mjukiskläder. Kom hem vi tre och har bara spelat candy crush. Vid sex for jag och tränade med Julia och Ellen. Kom hem för ett tag sen och har duschat och gjort mig klar för att sova. Godnatt! 
 
bild från i söndags
 
Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: det gör du helt rätt i, så god var den!! :D

2013-02-20 @ 16:40:26
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0