10 onödiga fakta punkter om mig

• Jag är 99:a fast går i samma klass som 98:or 
• Jag älskar djur och småbarn (nej inte på ett pedofilistiskt sätt)
• Jag älskar att vara utomlands mest för att få uppleva andra kulturer
• Folk som bryr sig om vad andra tycker om dom, tycker jag borde skaffa sig lite självförtroende
• Smoothies är grymt gott
• Jag kan inte leva utan musik 
• Jag vill flytta utomlands när jag blir stor (eller helst nu)
• Allt som luktar kokos är gudomligt
• Jag har spelat flera sporter men det enda jag har fastnat för är att gymma och dansa
• Jag suger på att åka skridskor men min dröm är att spela hockey
 
 
Kommentarer
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

sv: åh tack söta duu!

2013-02-28 @ 08:49:28
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0