17 februari

Gokväll! Helgen min har varit mer än okej, igår for jag till mormor och morfar ett lökigt iw pass med Alva, jag köpte med mig en sallag som var super god. Jag pluggade lite, åt massa gottttt (som vanligt då) och såg mello. Vilket fiasko egentligen. Idag for jag ut med Lis och Alva på isbanan, vi åkte fram och tillbaka till södra hamn och hann stanna och äta lite på vägen. Vi grillade korv åt mackor och värmde bullar över elden. På vägen hem gick vi och sedan kom mamma och mötte upp oss. Innan vi for hem stannade jag och Lis vid isdjuret i stadsparken och åkte lite. När jag kom hem bastade jag och mös på, skippade dansen ikväll och kollade på serier istället. 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0