Fat

Hej! 
 
Igår var det fredag vilket betyder.. FAT FAT FAT! Gjorde falafel på hk:n och det visade sig att det var helt ätbart. Efter skolan gick jag på ICA och köpte tre (små) chokladkakor och åt upp dom alla inom de närmsta tio minuterna. Efter det tog jag och Alva bussen in till storheden, köpte ännu mer choklad och sen åt vi på MAX. Inte nog med det, jag tog sen bussen in till mormor och morfar för att fira att morfar fyllde år, så jag hann ju också med att äta lite tårta där :) Kom hem sen och det visade sig att vi skulle äta pizza. Vid åtta drog Viktor med mig till rinken här i g-stad, vi åkte i ungefär två timmar så ni kan ju gissa hur ont jag hade i fötterna.. jag åt även lite mer choklad där på kvällskvisten.
 
Annars klev jag just upp och har redan ätit frukost, ska och träna på lite mer än en timme och sen vet jag inte vad som händer, men jag måste i alla fall städa och plugga hoppas ni har nåt roligare att göra! 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0