Maybe one day you will understand why.

Hola amigos! 
 
Skolan tar död på mig så det är väl mest på grund av det jag inte har hunnit blogga nåt. I söndags kom jag hem vid ungefär tolv från Emma, jag stätade och pluggade lite innan jag for och dansade. Vi dansar en asnice feminine vibe dans kolla upp det på youtube. Igår hade vi ett matteprov och det gick väl sådär.. efter skolan for jag och tränade med tre bruds och idag har jag en grym träningsvärk i rumpan :) Idag har väl skolan rullat på ganska bra, vi håller på med en ganska stor skrivuppgift och det går skitsegt för mig men förhoppningsvis går det bättre när jag kommit en bit på den. Vi slutade vid halv tre och då följde jag med Alva in till stan, vi gick mest runt och kollade men en liten fin tröja från Bik Bok fick jag med mig hem för 99 spänn, inte så jättedåligt. Jag tog bussen hem vid fem och lagade falafel till middag, gjorde någon special som blev skitgod! 
 
tröjan jag köpte idag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0