Klappat och klart

Nu har jag packat klart, städat och duschat. I sista sekund kom jag på att jag inte hade något bränsle (typ godis tidningar osv) eller någon fleece tills imorrn. Så jag och pappa for och handlade en fleece (såklart är den lila), fem tidningar och bär. Jag och pappa åker ju bil till björkliden, vilket tar typ 6 timmar och då kan det vara bra att ha något att göra. När jag kom hem ville Viktor fara och spela hockey på rinken men jag kände att jag inte orkade så jag skippade det, vilket kan ha varit en bra idé... fick ont i huvudet och det kändes som att jag skulle spy nyss, tog en tablett och duschade vilket är det enda som funkar så nur mår jag lite bättre. 
 
längtar tills jag får ta mig an det som björkliden har att bjuda på! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0