So sick of saying yes sir

Har haft en superbra dag idag! Bakade semlor på hk:n, hade en muntlig argumentation på svenskan, gjorde klart all matte för veckan och gjorde mest ingentind på SO:n. Efter skolan gick jag med Alva på ica innan vi for in till henne och sen gick vi ut och åkte skridskor, grillade korv och fumlade som satan på vägen hem. Hjälpte henne att städa rummet innan pappa kom och hämtade mig. Jag har precis sett klart top model sverige och sitter och lyssnar på musik. Funderar på om jag ska beställa en tröja också? får se hur det blir senare... Har en grym träningsvärk i hela ryggen och armar (kommer också få i benen) så jag får se hur det går på träningen imorrn :p
 
• Det funkar inte att ladda upp bilder • 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0