Tandläkaren

Godmorgon!

Igår var det onsdag vilket innebar en lång skoldag, jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska göra på elevens val så igår hade jag två bildlektioner (de skulle betyda att jag valde bild som ev) jag håller på att skulpturera en klacksko men det ser ut som en båt.. Jag kom hem vid halv fem, åt middag och for sedan och tränade med Lis. Mina kropp var inte alls på min sida men alla dagar kan inte vara en bra dag.

Idag sk jag till tandläkaren så jag missar första lektionen. Jag tog tillfället i akt och gjorde lite annorlunda frukost än vad jag brukar, höll på att dö så gott det var!

Igår åt jag en apelsin som hade små klyftor i varje klyfta :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0