tjoho

HEJJJ
 
Jag har varit i stugan i helgen och där har vi inte internet och min telefon har inte funkat så jag har inte kunnat blogga nå...
 
I fredags tränade jag och sen for jag förbi ICA och köpte bj innan jag for hem och åt middag. Så himla kul liv som jag hade låg jag hemma och kollade serier :)
 
I går for jag till stugan när jag vaknade och så pluggade jag och åt massa gottttttt och bläddrade i tjejtidningar. På kvällen kom släkten för att vi skulle fira att morfar har fyllt 75 år :D Jag somnade nån gång vid 12 och sen klev jag upp sju idag, lagomt bra. Idag har jag också pluggat, och bakat och sålt fika i copp arena för att Viktor hade match. Jag har precis kommit hem och ska snart äta innan jag ska på dansen. 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0