YUM

Igår rullade väl allt på som vanligt, vi gjorde scones på hk:n och kollade på skidkrachser på so:n. Efter skolan gjorde några jag och några tjejer från klassen små pepplappar och hängde upp runt om i hela skolan sen for jag in till stan med Alva och Julia, jag gick bara med dom ett tag innan jag gick till Holiday Spa för att möta mamma. Det var en jättebra thailändsk tjej som gjorde ansiktsbehaldnling på mig, massage, rengöring, mask och massa ojlor. Jag kände mig som nyfödd efteråt. Sen for jag till mormor och morfar och åt massa fika och glass. Vid fyra for jag sen hem och åt innan mamma komoch hämtade mig. Vi köpte massa godishjärtan och tidningar. Klockan sju for vi till Piteå för att se Viktors gamla Kramfors hockeykompisar spela, tyvärr förlorade dom men det var superkul att se alla igen. Vi stannade och prata med några efter matchen och sen for vi hem. 
 
Jag somnade sent igår och vaknade för ett tag sen, ska snart göra mig klar och åka in till stan och träna. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0