Produktiv söndag

Hej hej! Är tilllbaka här nu. Veckan som gått har väl varit hyfsat bra, jag och två tjejer från klassen var på måttsund i måndags och åkte slalom. Resten av veckan har varit helt vanlig bara :) I fredags for jag in till stan med Lis, vi gick på några butiker innan vi gick till kh, vi var där ett tag och jag insåg också då att mina byxor hade spruckit men som tur var kunde jag byta till mina springtights. På eftermiddagen for jag även och tränade med henne. Igår köpte jag lite saker på gina innan jag for ut till stugan, åt massa fika och godis (som vanligt), åkte på en "snowboard" och sen vid fyra tog jag och bror hans skoter hem, vilket tog ungefär en timme. Sen på kvällen gick jag och Alva och kollade på en innebandy match. Idag har jag faktiskt hunnit med att göra ganska mycket, när jag hade ätit frukost dammsög jag rummet, sen for jag och tränade med Alva, vi sprang och tränade armar. Kom hem för någon timme sen och har precis ätit en laxpasta som jag gjort. Jag har också hunnit fixa allting för imorrn, känns skönt. 
 
Far och dansar sen ikväll. @sofinordstrom på instagram
Kommentarer
Postat av: bloppis

Hej, kolla gärna min nystartade bloppis (bloppisen.blo.gg)
 Om du inte gillar sådana här kommentarer ber jag om ursäkt. :)

2013-03-24 @ 22:28:59
URL: http://bloppisen.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0