Söndagsångest...

..Nej faktiskt inte. Idag har det faktiskt varit en ovanligt normal dag jämfört med hur mina söndagar brukar se ut. Jag sov i stugan igår, vaknade kring sju av att mamma var ut med hundarna och sen gick jag upp och åt frukost, jag bestämde mig för att trotsa min förkylning och gick på en gudstjänst (för konfan). Enligt mormor skulle det vara en musikgudstjänst men när vi kommer dit så var det nattvard och en orkester som uppträdde, kul kul. Satt där i cirka två timmar och höll på att dö. Annars har jag och mamma dunkat sean banan i bilen och som vanligt ätit massor. For sen till mormor och pluggade lite för inlämningen som är till veckan (vet inte när vilket stressar mig lite) och åt middag. Hon gjorde biffar och jag slog rekord genom att trycka i mig tretton stycken! Tror att jag kommer stanna hemma imorrn, förkylningen tar död på mig. 
 
Ha det bra!
bild från i fredags
 
Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig kompis!<3

2013-03-03 @ 22:21:03
URL: http://emmasvedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0