Förbereder mig i god tid

God kväll! Den här korthelgen som har varit har varit superbra, vi hade konfaläger och gjorde massa tråkiga/roliga saker men over all var det bra! Annars har jag bara varit i stugan och ätit och sovit, idag kom jag hem från stugan efter att ha varit i Piteå på stan ett tag. Igår köpte jag min skolavslutningsklänning och alldeles nyss har jag testar vilket smink och hur håret ska se ut, så jag är förberedd tills dagen. Jag testade dock två olika sminkningar på ögonen så därför ser det lite halv fel ut..

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh. Vad fin du är!
Älskar din bakgrund på bloggen också. Hoppas att du har en fin dag!

2013-05-12 @ 14:59:48
URL: http://feliciaelinida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0