Kock för en dag

Hej! Den här veckan har jag haft PRAO, jag är med Alva på Nordkalotten och jobbar. Det är därför bloggen har stått tom några dagar, för när jag kommer hem är jag heeeeeelt slut.

I måndags städade vi 6h och åt hotellfrukost, mums! Igår stod vi i receptionen och gjorde typ inget. Idag fick vi vara i restaurangen, det var skitkul förutom att det knappt var nå gäster. Imorgon ska vi också vara i restaurangen, då kommer det cirka 200 gäster så det blir kul!

Trots att jag har varit helt slut så tränade jag i måndags och fy satan vad träningsvärk jag har + att jag stått i samma position hela dagen så när jag sträcker mina armar känns det som att dom ska gå av.. Jobbigt men härligt :p

Alva blandar sallad som en boss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0